De ce să utilizezi textile personalizate pentru promovare

De ce să utilizezi textile personalizate pentru promovarea afacerii tale

De ce să utilizezi textile personalizate pentru promovarea afacerii tale? Este una din întrebările la care vom încerca să răspundem în acest articol dar și prin intermediul e-book-ului care se poate descărca gratuit la sfârșitul articolului. În primul rând pentru că este foarte ușor și la îndemână, fiind un instrument popular pentru creșterea brandului care poate fi folosit pentru orice tip de afacere. Utilizate corect,  textilele personalizate vor schimba drastic modul în care alții vă percep brandul și afacerea.

Unul din modurile prin care putem să ne promovăm afacerea utilizând textile personalizate este să-i facem pe angajații noștri să le poarte zi de zi la locul de muncă și nu numai. Locurile publice vor aduce mai multe vizualizări noi ale brandului tău. Un alt mod este să le oferim cadoul partenerilor, clienților și de ce nu întregii audiențe în anumite campanii cu impact social puternic.

 

Dacă nu ai investit încă în textile personalizate, hai să vedem câteva motive pentru care ar trebui să o faci cât mai repede.

Beneficiile utilizării de textile personalizate în campania de marketing

Textilele personalizate pot fi folosite într-o sumetenie de căi, fiecare cu beneficii distincte.  Dintre tipurile de textile pe care noi le recomandăm clienților noștri menționăm următoarele:

 Utilizarea de textile personalizate ca uniforme

Spre exemplu dacă utilizați textile personalizate ca și uniforme de lucru într-un magazin, veți avea următoarele beneficii:

  • Aspect profesional al angajaților;
  • Personal care poate fi ușor recunoscut de către cumpărători în caz că aceștia vor avea nevoie de ajutor în magazin;
  • Întărește imaginea asupra afacerii (tricourile simple întăresc aspectul sportiv al unui magazin cu articole sportive, tricourile polo dau un aer de profesionalism la un magazin de aprovizionare);
  • Veți aduce unitate companiei în care lucrați;
  • Veți inspira un aer de cultură corporatistă și profesionalism.

 Utilizarea de textile personalizate pentru târguri

Dacă utilizezi textile personalizațe pentru a identifica angajații la un târg, convenție, seminar sau altă întrunire profesională, putem enumera următoarele beneficii:

  • Alți oameni de afaceri cu care ați putea încheia o afacere vă vor identifica personalul cu ușurință. Audiența va fi impresionată de modul în care compania dvs. se prezintă.
  • Vizitatorii de la un târg vor recunoaște cu ușurință echipa chiar dacă va fi aglomerație.
  • Textile personalizate sunt un început de conversație care este centrat pe afacerea dvs. și vorbește despre afacerea dvs.

Dacă vei oferi textile personalizate cu numele companiei ca premiu pentru perfomanță, te vei bucura de alte beneficii cum ar fi:

  • Vei deschide o conversație când interlocutorul este interesat de hainele personalizate purtate de un angajat de al tău, fiind o oportunitate pentru acesta din urmă de a vorbi despre jobul ei/lui și implicit despre compania la care lucrează;
  • Un simț de mândrie pentru angajatul ce poartă textile personalizate bine concepute și de calitate;
  • Un stimulent pentru alți angajați pentru a intensifica depunerea de efort pentru aceleași premii de aceeași calitate.

 

Cum îți vei “brăndui” afacerea cu textile personalizate

Când îți alegi textile personalizate pentru companie , este important să te gândești foarte bine la ce mesaj urmează să transmiți.  Nu te gândi doar la un logo care vine serigrafiat pe spatele unui tricou sau brodat pe partea stânga unui tricou polo fără a lua în calcul anumite aspecte. Tricoul sau cămașa personalizată se potrivește obiectivelor de marketing ale companiei?  Care este scopul acestei campanii?

Iată câteva întrebări care să ți le pui când pregătești conceptul de textile promoționale pentru afacerea ta

  • Tricoul sau cămașa va fi purtată zilnic sau ocazional? Uniformele companiilor pentru uzul zilnic trebuie să fie rezistente și ușor de curățat și uneori ușor de călcat. Nu alege în acest caz ceva high-end care trebuie curățat prin tehnici uscate. Și ne referim aici în special la cămășile care pot fi din rayon, mătase sau in.
  • Ce imagine a companiei vrei să transmiți? Dacă ești în domeniul divertismentului sau tehnologiei un tricou cu design graffiti, plin de de forme și de culoare poate fi o alegere bună. Dacă dorești să oferi o imagine profesională, un logo simplu pe o cămașă de culoare neutră poate fi cea mai bună alegere.
  • Ce culori și logo-uri sunt asociate companiei tale? Dacă logo-ul companiei tale este cu galben, roșu și negru nu trebuie să folosești textile promoționale de culoarea mov sau verde. Oamenii nu vor recunoaște tricourile sau cămășile ca aparținând companiei și le vei crea doar o imagine confuză despre compania ta chiar dacă anterior ai muncit foarte mult să o promovezi.

Urmărește-ne!
0

Related posts

Leave a Comment